ترویج فرهنگ ایثار، کشور را در مقابل هجمه فرهنگی ایمن می‌کند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دهمین یادواره 396 شهید و 18 شهید گمنام شهرستان رودبار، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل‌های آینده کشور را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایمن می‌کند.

 

به گزارش «ایثار»، سردار علی فضلی در دهمین یادواره 396 شهید و 18 شهید گمنام شهرستان رودبار با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: حادثه 9 دی و سالگرد عملیات کربلای 5 از حوادث مهم انقلاب اسلامی است. در حماسه 9 دی مردم گیلان به پیشواز رفتند و در 8 دی سال 88 که شبیه آن را در صدر اسلام می‌توان یافت حضور پیدا کردند.

 

 وی با اشاره به اینکه در حاکمیت ولایت فقیه عده‌ای شرایطی را پس از حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات به وجود آوردند و شیرینی آن را به کام مردم تلخ کردند، گفت: فتنه 88 آزمایش سختی بود که در آن بسیاری از خواص مردود شدند.

 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیروز اصلی انتخابات 88 را مردم دانست و ادامه داد: مردم هشت ماه مقابل فتنه‌گران ایستاده بودند. درود خدا بر مردم ولایت‌مداری که در شرایط فتنه از حریم ولایت و انقلاب هوشمندانه دفاع کردند.

 

وی درباره حادثه سالگرد عملیات کربلای 5 ، تصریح کرد: زمانی که جنگ به کشور تحمیل شد آمادگی دفاع از کشور را نداشتیم اما مردم در اطاعت از امام(ره) بودند و امام راحل فرمود هر کس می‌تواند به جبهه برود و از ادامه پیشروی دشمن جلوگیری کند.

 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دی ماه سال 65 در عملیات کربلای 4 و 5 رزمندگان گیلانی خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: در یک مرحله 100 هزار رزمنده به جبهه آمده بودند.

 

وی با تصریح بر اینکه در عملیات کربلای 4 شکست خوردیم و در رسیدن به اهداف موفق نبودیم و به مواضع عقب‌ برگشتیم، یادآور شد: 10 هزار شهید و مجروح شیمیایی به سپاه اسلام تحمیل شد و این شکست ابتدای راه رزمندگان بود.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس حضور رزمندگان در میدان جنگ تحمیلی را برای ادای تکلیف عنوان کرد و گفت: شکست و پیروزی برای رزمندگان معنا نداشت و به این نتیجه رسیدیم باید عملیات جدیدی را آغاز کنیم.

 

فضلی با اشاره به اینکه ندای امام (ره) از جماران به گوش رسید، خاطرنشان کرد: برای اطاعت از ولی امر 15 لشکر برای انجام عملیات کربلای 5 اعلام آمادگی کردند.

 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه امام راحل در این مدت با بیانات خود رزمندگان را به ادامه مبارزه تشویق کرده و به آنها روحیه می‌دادند، اظهار کرد: چند روز پس از شکست در عملیات کربلای 4 برنامه‌ریزی‌ها برای انجام عملیات 5 انجام شد و در این عملیات رزمندگان به اهداف خود رسیدند و پیروز میدان شدند. وی اضافه کرد: در عملیات کربلای 5 بسیاری از رزمندگان کفن به تن کردند و طومار نوشتند «امام (ره) ما اهل کوفه نیستیم و شما را تنها نمی‌گذاریم» و پیمان‌نامه خود با امام(ره) را امضا کردند.

 

فضلی جبهه رزمندگان را جبهه عشق و داوطلبی دانست و تصریح کرد: رزمندگان با اختیار خود به نبرد آمدند و حتی یک نفر حاضر به برگشتن از جبهه‌ها نبود و فرزندان امت و امام راحل بر عهد خود تا پایان ایستادند.

 

وی با بیان اینکه عملیات کربلای 5 در 9 مرحله انجام شد، یادآور شد: رزمندگان به نشانه تشکیل بسیج 20 میلیونی توسط امام (ره) 20 میلیون صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) و نایب ایشان نذر کردند و پس از پیروزی در عملیات کربلای 5 رزمندگان برای دیدار امام راحل به تهران آمدند و به دیدار ایشان مشرف شدند.

 

 جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متذکر شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل‌های آینده کشور را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایمن می‌کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , یادواره ها , ,